El Col·legi d’Advocats de Mataró rep la Creu de Sant Jordi per la seva presència constant en la societat civil mataronina

El passat dia 3 de maig a les 19 h. va tenir lloc al Saló de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya l’acte solemne de l’entrega de la Creu de Sant Jordi al nostre col.legi.

El degà Julio J. Naveira acompanyat pels membres de la Junta, va rebre de mans del President de la Generalitat Honorable Senyor Carles Puigdemont la Creu de Sant Jordi.

Mataró, 12 d’abril de 2017.- El Govern català ha acordat concedir la Creu de Sant Jordi a 29 personalitats i 23 entitats que s’han destacat pels serveis prestats a Catalunya en la defensa de la seva identitat o, més generalment, en el pla cívic i cultural.

Una d’aquestes entitats és el Col·legi d’Advocats de Mataró, corporació que agrupa els advocats de Mataró i el seu partit judicial i que enguany compleix 150 anys.

La Generalitat ha concedit aquest prestigiós guardó a l’Icamat per l’exercici de les funcions característiques de representació i defensa dels interessos del col·lectiu, a més de desplegar una intensa tasca pel que fa a la formació jurídica i a la prestació de serveis als col·legiats. Des de la seva fundació ha mantingut una presència constant en la societat civil mataronina, convertint-se en una institució plenament integrada en la vida col·lectiva de la ciutat.

Per Julio Naveira, degà del Col·legi d’Advocats de Mataró, “és una satisfacció rebre el màxim guardó que atorga la Generalitat de Catalunya en reconeixement a la tasca del Col·legi tant pel col·lectiu com per a la ciutadania i més en aquest any que celebrem el 150 aniversari i som conscients de la responsabilitat que comporta i que representa un punt i seguit en el treball que portem a terme des del Col·legi“. Naveira afegeix que “volem agrair al Consell de l´Advocacia Catalana, com a impulsor d’ aquest atorgament, i a la resta de persones que ho han fet possibletambé aprofito per felicitar al Col·legi d´Advocats de Figueres i a la resta de guardonats d´enguany

Vídeo de Televisió de Mataró informant de la notícia