Benvolguts/udes,

El Col·legi d’Advocats de Mataró s’afegeix als actes de celebració programats pel Dia Europeu de la Mediació, que es portaran a terme entre els dies 14 i 21 de gener.

Com cada any, el dilluns 21, hi haurà instal·lada una taula informativa a les dependències SOM-SOJ per a qualsevol de vosaltres que hi tingui interès. També, i durant la setmana del 14 al 18, podeu dirigir-vos al Col·legi per correu electrònic, a Miriam, soj@icamat.org, per concretar dia i hora per una sessió informativa en mediació amb membres de la Comissió de Mediació.

Hem organitzat igualment un taller formatiu que pretén profunditzar en l’operativa i funcionament del servei d’informació SOM. Aquest taller està previst pel dijous 17 de gener, amb el títol “Com podem millorar la informació en mediació? Compartim expediències i avancem en la millora del servei SOM”. Es farà a la Sala d’Actes del Col·legi, en horari de 11:30h a 13:30h i tindrà caràcter gratuït. L’assistència us serà certificada.

Us desitgem que gaudiu de tots els actes programats, tant per Col·legis professionals com per institucions, que en són molt i variats. El Centre de Mediació en Dret Privat, com cada any, publicarà al seu web les activitats previstes, sens perjudici de la informació que particularment ja anireu rebent.

Salutacions i bona setmana de mediació!
Ben cordialment,

Montserrat Bonamusa Estrada