Davant de les incidències d’accés al Portal del professional que ens han comunicat els diferents Col·legis d’Advocats i Procuradors de Catalunya us informem que, d’ara en endavant podem adreçar als professionals al CAU, a través del telèfon 902 006 428.

Així s’indica a l’apartat “Suport: consultes i incidències” dins l’aparat d’Informació general de la pàgina d’inici de la Extranet (http://administraciojusticia.gencat.cat/ca/serveis_als_professionals/extranet/):

Suport telefònic: consultes i incidències

902 006 428

Aquest és el telèfon del servei de suport telefònic que el Departament de Justícia ofereix als professionals per atendre les incidències i consultes relatives a les aplicacions següents: Extranet del professional (IAP), Tramitació Telemàtica d’Assumptes (TTA), Assistència Jurídica Gratuïta, Suport Judicial Extern, Lexnet i traductor automàtic.

Horari d’atenció
De dilluns a divendres de 7.30 a 21.30 h
Dissabtes, diumenges i festius de 8.30 a 21.30 h

Queden fora de l’abast d’aquest servei les incidències i consultes relatives al programari de base o de gestió, maquinari, perifèrics, línies de comunicació i altres equips propis dels professionals o que no hagi facilitat el Departament de Justícia.