Com ja et varem informar , des del 31 de maig  fins el 3 de Juny d´enguany han  tingut lloc a Granada les VII Jornades de Juntes de Govern del CGAE en les quals  el tema central ha estat la posada en comú de les diferents activitats que els 83 col.legis de tot l’estat realitzem, tant pel col.legiat com per a la ciutadania.

Aquesta posada en comú s´ha fet a través dels anomenats “Tallers de les Bones Pràctiques”, dividits en nou  temàtiques

Taller  1 :  Organització,  Gestió i Innovació

Taller  2 :  Serveis prestats pel Col.legi als Col.legiats i als Ciutadans

Taller  3 :  Formació

Taller  4 :  Torn d´Ofici i SOAJ

Taller  5 :  Deontologia

Taller  6  : Comunicació Marca Advocat

Taller  7  : Mediació i Arbitratge

Taller  8 :  Drets Humans

Taller  9 :  Conciliació a  l´Advocacia

Em  plau dir-vos que entre les més de 150 bones pràctiques presentades,     el nostre Col.legi ha estat reconegut amb el segon lloc en dos d´aquests tallers:  Taller 1 amb  ll´activitat “La nostra agenda judicial“  i el Taller 2 amb l´activitat “Educar en Justícia“.

Des d’aquí volem agraïr de forma expressa a tots els col·legiats que han fet posible l’éxit de les dues activitats portades a terme des del col·legi, i en especial als membres de les Comissions que han participat directament en les mateixes, com els companys de la comissió de Mediació Ramon Sánchez, Rosa M. Sánchez, Pilar Gil, Roser Luis, Anna M. Vidal, Montse Bonamusa i d’altres companys entre els quals hi ha en Joan Anguita i la Judith Silveira.

Us facilitem l’enllaç a la página web de les Jornades on teniu accés als tallers presentats pels diferents col·legis

Accedeix als Tallers de Bones Pràctiques

Galeria de fotografíes dels Tallers de Bones Pràctiques

També adjuntem els Power Points de les dues presentacions fetes per part del col·legi:

La nostra agenda judicial

Educar en justícia